Semalam aku dengan mak pergila ke Bank Islam sebab nak bayar yuran sekolah Nabil. Kami sampai dekat bank lebih kurang pukul 2 dan ambil nombor giliran. Nombor kitaorang 1177 dan masa tu giliran baru 1125. Aduh! Lambatnya..!! Kaunter dekat situ ada 6, yang bukak masa tu 4 je. Ok la.. 4 tu kira banyak.. TAPI sebenarnya yang betul-betul bukak 2 kaunter je.. Yang lagi dua? Kejap bukak kejap tutup. Orang lak makin ramai.. Si Hakimi dah tertido.. Kesian dia.. Mak hanya dapat giliran tau pukul berapa?? Pukul 4.30! Peh! Punyala lama.. Tu pun masih ramai lagi orang yang dok tunggu. OK.. Mungkin yang akan kata time tu je kot.. Mungkin pekerja bank tu akan kata diorang buat keje sungguh-sungguh dan tak curi tulang.. MUNGKIN.. Ape-ape pun kemungkinan, tolonglah improve!! Ni bukan kali pertama kitaorang berurusan dengan Bank Islam Cawangan Klang.. Dah banyak kali dan perkara sama jugak yang berlaku. Ingatkan kualiti berubah bila rebranding. Lebih kurang, pi mai pi mai tang tu jugak la... Lain kali pegi Cawangan Shah Alam laaagi bagus.
Sekian,
~Bengang
Journey to parenthood : Labor
3 years ago
0 comments:
Post a Comment